Skandinavisk design

100 dagars nöjdhetgaranti

5 stjärnor på TrustPilot

100 dagars nöjdhetgaranti

Färgprover

Frakt och betalningssätt


Villkor

Följande villkor gäller i de fall inga andra skriftliga avtal har ingåtts mellan dig som köpare och Woodupp.se

Allmän information
Huvudkontor Danmark:

WoodUpp har sitt huvudkontor i Ribe, Danmark och har avdelningar i mer än 16 olika länder.

WoodUpp A/S
Industrivej 59
6760 Ribe, Danmark
Tlf.: +45 78740202
E-mail: pm@woodupp.dk

Sverige kontor:
WoodUpp Sweden AB
Atlasgatan 8
802 86 Gävle, Sverige
Tlf.: +46 77 588 86 22
Privat mejl: pm@woodupp.se
B2B mejl: b2b@woodupp.se

Beställning
När du slutför din beställning via webbshoppen skickas en orderbekräftelse till din mejl. I bekräftelsen hittar du alla uppgifter om din beställning och leverans. Dubbelkolla alltid att allt stämmer på orderbekräftelsen.

Leverans
Leverans sker inom Sverige och görs av DHL och GLS.
Våra normala leveranstider är 3-7 vardagar på Akupanel | 60, Akupanel | 240 & Akupanel | 300.
Leveranstid är 5-10 vardagar på AluWood.

Om förseningar i leveransen skulle uppstå, utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid ska du kontakta oss på mejl: pm@woodupp.se.

Fraktkostnad
Fraktkostnaderna för våra produkter kan ses nedan och visas tydligt igen i varukorgssystemet och på beställningssidan. Fraktkostnaden varierar mellan produkter, men det exakta priset kan ses när du har valt din adress i kassan. Alla priser inkluderar skatter.
59 SEK – 649 SEK

Betalningsmetoder
Du kan betala via kreditkort, Apple Pay, Swish eller Klarna.



Transportskada – Viktig information från Woodupp
Om din produkt skulle skadas under transport är det viktigt att agera snabbt och korrekt för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.

  1. Dokumentera skadorna:
    • Ta tydliga bilder på både det skadade emballaget och produkten.
    • Skicka dessa bilder tillsammans med ditt ordernummer till oss på pm@woodupp.se så hjälper vi dig vidare.
  2. Anmäl synliga skador direkt:
    • Om emballaget har synliga skador när leveransen anländer, måste detta omedelbart anmälas till chauffören.
    • Skadan ska noteras på fraktdokumentet eller i chaufförens handdator.

Viktigt:
Om skadan inte rapporteras vid mottagandet, kan vi dessvärre inte ta ansvar för fraktskadan eftersom försändelsen då anses levererad utan anmärkning. Därför ber vi dig att alltid inspektera varje paket noggrant innan du signerar mottagandet.

Ta emot leveransen med reservation:
Om du inte har möjlighet att inspektera hela godset vid leverans, är det väldigt viktigt att du tar emot försändelsen med reservation. Detta görs genom att notera på fraktdokumentet eller chaufförens handdator att en fullständig inspektion inte har kunnat genomföras.

Vi reserverar oss för eventuella förseningar hos transportören.

Behöver du hjälp?

Vi är redo att hjälpa till. Oavsett om du har frågor, funderingar eller feedback är vi bara ett meddelande eller samtal bort.

Öppettider
Måndag till torsdag: 8.00 – 15.00
Fredag: 8.00 – 14.00

Besöks adress:
WoodUpp Sweden AB
Atlasgatan 8, 802 86 Gävle

Telefon: +46 77 588 86 22
Privat mejl: pm@woodupp.se
B2B mejl: b2b@woodupp.se

Org.nr: 559358-5150

Your cart

Inga produkter i varukorgen.